dinsdag 3 mei 2016

Mijn top 10 boeken - januari tot en met april 2016 + VLOG

Het was niet makkelijk, maar deze tien zijn toch mijn absoluut favoriete boeken van de afgelopen maanden. Het zijn boeken in diverse genres, ook de kinderboeken ben ik niet vergeten, en daarom kan ik geen nummer 1 aanduiden en vind ik ze allemaal even goed, telkens op een andere manier. Ze worden dus in willekeurige volgorde voorgesteld. Hier zijn ze dan (titel - auteur - uitgeverij):


1. De verborgen universiteit - Natalie Koch - Querido
2. Via Roma - Willemijn van Dijk - Ambo/Anthos
3. Voorbij waren al die dagen gegaan - Sophie Kurpershoek - Atlas Contact
4. Scharlaken kust - Preston & Child - Luitingh-Sijthoff
5. Vespasianus - Robert Fabbri - Karakter uitgevers
6. De allereerste zoen - Guido van Genechten - Clavis
7. Op een nacht - Anne Eekhout - De Arbeiderspers
8. Slaap zacht, Johnny Idaho - Auke Hulst - Ambo/Anthos
9. Ivanov - Hanna Bervoets - Atlas Contact
10. De wonderlijke wereld van Juul - De droomdierentuin - Julia Woning - BBNC

Veel leesplezier!!!
Mel Hartman
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten